woensdag 5 februari 2014

CountYourBlessingsJAN14

In mijn hart groeit steeds meer dankbaarheid voor mijn status als vroedvrouw in spe. Ik leer ontzettend lieve mensen kennen, en kan tot nu toe over elk gedaan examen zeggen: 'geslaagd'. 

Daarnaast nog in januari:

Verschillende keren een handvol helpers om puin te ruimen uit ons huis.
Bedankt mannen!

Nieuwe autogarage.

Vanski's werk is veranderd van locatie.
Ongelooflijk, maar waar, in dat gebouw is een badkamer met bad!
Voor onze rakkers de hemel op aarde, in vergelijking met de plastieken
bassin waar ze thuis in zitten. 
En, o, Kor, wat een mimiek heb jij toch om uit te drukken
dat je dat fototoestel uit mijn handen wil rukken.

Nieuwjaarsbrunchen met vrienden op 11/01.
Spijtig dat ik van de editie op 2/01 geen foto trok. 

 
Twee broers.
Soms is er een afstand.
En soms zijn ze onafscheidelijk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten