zondag 8 december 2013

self made kerstboom

Straks ga ik slapen met dankbare herinneringen aan een leuk en huiselijk weekend.

Zaterdagmorgen: Mijn geliefde gaat met de kindertjes naar beneden. Ik kan slapen tot negen uur! Dank u Vanski!
Toen ik opstond, kreeg ik dit te zien. Ik voelde me helemaal welkom.



Zaterdagnamiddag: Mos en ik werken aan het eerste deel van de verwezenlijking van onze zelfgemaakte kerstboom. 

 

Zaterdagavond, toen de broertjes in bed lagen na het sinterklaasfeestje bij mijn ouders:
Wat begon met een kastje verzetten opdat de kerstboom een mooie plaats zou krijgen, eindigde om 23u15 's avonds met het gegeven dat de hele inboedel van ons huis van plaats geswitched was. 
Het leven zit vol verrassingen!

Zondagmiddag: Onze eettafel staat nu in de zon! Za-lig.



Zondagnamiddag: Mos en ik werken onze kerstboom af.  We zijn er heel blij mee. 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten