donderdag 5 december 2013

CountYourBlessings NOV13

Ik heb zitten nadenken over het label 'Count your blessings'.
Het merendeel van de berichten die ik post beslaat immers iets waar ik blij en dankbaar voor ben - een zegening, ook al staat dat niet altijd expliciet in de titel.

Als afsluit van de maand november wil ik graag, naast het schoons dat ik al liet verschijnen, nog wat herinneringen vastleggen.
Omdat ze me een smile of een borrelend dankbaar hart gaven.


Een paar keer per week wordt mijn bureau,
zonder dat ik dat hoef te vragen, 
opgeruimd. 

Tijdens een herfstwandeling kwamen we deze tegen...  
We vonden het zo grappig. 
Sjapoo voor wie dit in z'n maag kan laten draaien en kneden. 

... Een paar stappen verder kregen we ook beter verteerbare beelden op ons pad. 

Heel gezellige herfstbeurs in de Steinerschool in Ieper
Ik heb er zoveel moois en lekkers gezien!

Ja, het ziet er zielig uit...
Maar geloof me, hij vindt het op z'n 20maanden nog steeds
okee om af en toe in het park te zitten. 
Ik vind dat ferm gemakkelijk. 
Het is het zeker en vast waard om een zegening genoemd te worden. 

Hier wel een smile.
Tjah, wat wil je, met zo'n mooie 'nieuwe' trekker
van 1,50 EUR uit de kringloopwinkel? 

Enorm fijne mensen vol passie voor een enorm fijn project
nodigen ons uit voor een enorm gezellige brunch....
Van zo'n dingen genieten wij lang na!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten