dinsdag 5 augustus 2014

dranouter en kamperen

En we zijn met z'n allen naar Dranouter geweest.
Het was daar een reuze gezellig feest!







Om het eerst uwe kleine terugvinden ;-)

Vanski en ik hielpen ook wat mee op de stand
van het mooie project De Muziekbank.


 Het was meteen ook de eerste keer kamperen voor onze jongens.
Dat de meneer van de tent naast ons plots gitaar begon te spelen,
was voor Kor een ware voltreffer!


Terwijl Vanski naar Stef Bos was gaan luisteren op het festival, lag Mos die eerste avond nog lang wakker op zijn matje. Ik heb me naast hem neergelegd en samen keken we naar de regendruppels die op de tent vielen. 
_ "Mama, wist je dat er ook een autotent bestaat?" 
Vervolgens werd mij van naaldje tot draadje uit de doeken gedaan hoe dat ding in elkaar zit. Ik verstond er niet veel van, maar die fantasie was werklijk om van te smullen.
_ "En een tentbus, ken je dat, mama?"  
_ "Die druppels zijn net hetzelfde als het tweede nummertje van de tien he, mama. " 

Toen ik tot slot vroeg wat hij het leukste vond die dag, kreeg ik dit te horen: "Dat ik in het knuffelbad Simba de leeuwenkoning gevonden heb."

Van kleine dingen blij worden. Zalig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten