woensdag 25 juni 2014

de keuken van mijn hart

Vier jaar geleden hadden we een werkblad van 1,5m met daaronder een gasfles die aangesloten was op een kookfornuis. Een afwasbak en stromend water was er niet.

Twee jaar geleden voelde ik me de koning te rijk met een keuken van 2,5m lang én stromend water.

Ik ging ervan uit dat het voorrecht van een nieuwe keuken iets zou zijn voor als ik minstens eind de dertig ben. Nooit gedacht dat dit geluk al op m'n 27e naar mij zou toekomen.

Alles waar ik stiekem van droomde zit erin: een magnetisch krijtbord, zwevende tabletten waar veel potten met granen en zaden tot hun recht komen, een bar, een pompesteen met karakter, een arduin werkblad, en de microgolf achter kippegaas.
Dankjewel BC Designwood voor het prachtige werk.

Mijn droomkeuken. Een parel in ons huis.


Ik hoef u wellicht niet te vertellen hoe za-lig het is om hier te koken.
Ik ben zo'n gezegend mens!


(PS. In het echt is het nog veel mooier)


1 opmerking: