woensdag 20 november 2013

dinsdag werkdag

Sinds het bestaan van deze blog heb ik geleerd om zoveel mogelijk mijn fototoestel bij te hebben. Gelukkig was dat gisteren ook weer het geval.

Iedere dinsdag ga ik werken bij Tuinsappen Lombarts Caville. Gedurende augustus-september plukte ik er frambozen. Nu help ik met de productie van sappen.
De werkdag gisteren was een boeiende dag voor mijn oog -en smaakzintuigen.


Hoewel ik moe en niet zo welgezind was opgestaan,
sprong mijn hart op van vreugde bij het vinden van mijn botten in deze toestand. 
Ik mag mag me zeer gelukkig prijzen met zo'n attente collega-vriendin!


 2000 liter sap van appels zoete rassen. 
Inhoud per fles: 75cl geperste biologische appels.
Geen suiker. Geen bewaarmiddelen. Geen andere toevoegingen. 

 
Schoon he. 

In de namiddag vloeide dit prachtige sap rijkelijk in de flessen. 
Appel+aardbei. 
Let op mijn proeversglaasje in het midden. That's part of the job!
Ik kan u verzekeren: dit sap is werkelijk een streling voor de tong...


 
Tijdens mijn middagpauze merkte ik op de ruiten deze vogelstickers op.
Lot, ik moest aan jouw blog denken :-)


1 opmerking: