dinsdag 8 oktober 2013

Count your blessings 23sept-5okt '13


 
Dit vintage speelgoed doet mijn hart borrelen van charme.
Het schooltje uit de oude reeks van Fisher Price.
Ik kocht het zaterdag voor 3 euro op een tweedehandsverkoop van de gezinsbond.
Ik ben er enorm trots op. 
Met jongens in huis wordt het vooral gebruikt als garage...


Dit werd vele porties appelmoes!
(excl. de rotte appels, uiteraard)


Mos en Vanski ontdekten dat er nu van 'Brandweerman Sam'
ook een filmpje is dat -ja, u hoort het goed- een vol uur duurt!


In oktober de was plooien en strijken met zon in het gezicht.


Deze verrassing vond ik op een ochtend in één van mijn botten
die ik aantrek om frambozen te plukken. 
Spijtig dat ik op dat moment alleen was,
en dus niemand de grote smile op mijn aangezicht kon zien. 
Heerlijk, om zo'n lieve plukvrienden te krijgen.

En hap. De Mc.Vita:
hamburgerbroodje (nog zelf af te bakken. Heerlijk! Place to be: bio-planet)
+ gierstmaanzaadburger
+ wortel
+ veldsla
+ sausje.

'Heb jij Kor nu al uit zijn bed gehaald? Ja. 
Waar is hij dan?
....
Zou hij nu weeral stiekem frambozen(bladeren) aan het plukken en eten zijn?

2 opmerkingen:

  1. Pure nostalgie dat oud speelgoed van Fisher-Price!
    En kleine Kor,.... dat is een kapoen die houdt van lekker eten en ontdekken! En,.... hij is superlief, een echte knuffelbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kocht dat huisje ook op zo een beurs! Wat een toffe kids heb jij! Kwam hier terecht nadat je een reactie liet op mijn blog toen we ons huis kochten, nu eens rondkijken hier! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen