donderdag 27 juni 2013

een brandweertraktatie

Volgende week donderdag wordt Mos 3 jaar!

'Handig', dacht ik 3 jaar geleden, 'dan hoef ik me nooit bezig te houden met traktaties op school.'
Omdat het kind de voorbije week reeds enkele keren thuiskwam met grote-vakantie-verjaardag-traktaties, begon het toch te kriebelen...

Drie voorwaarden stonden vast:
Als hij iets geeft, moet het persoonlijk zijn, origineel en niet ongezond!

Omdat Mosje in een wereld vol voertuigen leeft, met op de troon de bus en de brandweerwagen, leek het me leuk iets met het restje van het stofje van dit rokje te doen.
Een aantal maanden geleden deed ik ontzettend leuke inspiratie op bij Hilde@Home.

Dus ging ik aan de slag voor een vereenvoudigde versie...

een brandweerzakdoek voor het neusje

en een appel voor het mondje

en fier dat we hier op zijn!


"Hihi, gij zijt gelijk Roodkapje", zei Vanski.
En twee minuten later was hij weg naar een vergadering.
Dan maar zelf een foto van Roodkapje proberen te nemen...


1 opmerking:

  1. Wel Roodkapje, heel mooie appeltjes in je mandje! Mosje zal supertrots zijn, vooral met de brandweerwagens erbij! Heel leuk en vooral gezond idee!

    BeantwoordenVerwijderen