maandag 27 mei 2013

Count your blessings 20-26 mei '13




"Eventjes wachten, ik ben zo terug", zei ik tegen de gastjes toen de telefoon rinkelde. Toen ik terugkwam zag ik hoe Mos het spontaan van me over had genomen om voor zijn broertje te zorgen.... Mijn hart smolt. Ik hoop en bid dat ze als broers hoe langer hoe meer attent mogen worden voor elkaars noden...




  
Speltpannenkoeken met confituur en chocomelk (met echte chocolade).
Eén van de grote vreugdes van alle mannetjes hier.







Mens, dier, fauna en flora richtten zich naar die heerlijke zon dit weekend. Joepie!! 


1 opmerking:

  1. Prachtig toch, die echte pure liefde en zorg van de twee broertjes voor elkaar! Het zijn schatjes die blijkbaar genieten van lekker eten!
    Samen kijken ze, heel dicht bij elkaar, geboeid vanop een afstand naar de luidruchtige grasmachine. Zo hartverwarmend.

    BeantwoordenVerwijderen